Milliseid tooteid te pakute?

Pakume laia valikut koduse jõusaali varustust. Pakume ka personaaltreeningu teenuseid, et aidata teil saavutada oma treeningueesmärke.

Kus te asute?

Meie peamine kontor asub Eestis, kuid tegutseme peamiselt veebis, et teenindada kliente kogu riigis.

Kas teil on füüsiline pood?

Hetkel tegutseme ainult veebis, mis võimaldab meil pakkuda laiemat tootevalikut ja mugavat kättetoimetamist.

Kuidas ma saan tellimuse esitada?

Saate esitada tellimuse otse meie veebilehelt, valides soovitud tooted ja järgides ostuprotsessi.

Kui kaua võtab aega, et minu tellimus kätte saada?

Tellimused töödeldakse tavaliselt 1-2 tööpäeva jooksul ja kohaletoimetamine võtab tavaliselt 3-5 nädalat.

Kui palju maksab kojuvedu?

Pakume klientidele tasuta kojuveo teenust kõigile tellitud kaupadele.

Mis on teie tagastuspoliitika?

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile info@trenniekspert.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest 1 aasta jooksul alates asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@trenniekspert.ee või helistada telefonil: +372 5911 8776.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@trenniekspert.ee või helistada telefonil: +372 5911 8776

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Kuidas ma saan eseme tagastada?

Esmalt võtke ühendust meie klienditoega oma tellimuse üksikasjadega. Nad annavad teile tagastusjuhised ja tagastusetiketi.

Kas teie tooted on kaetud garantiiga?

Jah, kõik meie tooted on kaetud tootja garantiiga. Garantiiaeg varieerub sõltuvalt tootjast.

Kas ma saan toodet vahetada?

Tooteid ei saa enamasti vahetada, aga see sõltub tootjatest.

Kuidas ma saan klienditoega ühendust võtta?

Meie klienditoega saate ühendust võtta e-posti teel aadressil info@trenniekspert.ee või helistades +372 5911 8776. Oleme kättesaadavad esmaspäevast reedeni kella 9.00 kuni 17.30.

Kas pakute ka rahvusvahelist transporti?

Praegu tarnime ainult Eestis. Oleme tulevikus plaaninud laiendada oma saatmisvõimalusi.

Kuidas ma tean, milline varustus sobib mulle?

Meie veebisaidil on iga toote üksikasjalikud kirjeldused ja spetsifikatsioonid. Kui vajate täiendavat abi, võite meie klienditoega ühendust võtta isikupärastatud soovituste saamiseks.

Kas te pakute ka personaaltreeneri teenuseid?

Pakume virtuaalseid ja füüsilisi personaaltreeningu seansse, mis on kohandatud teie treeningueesmärkidele. Meie sertifitseeritud treenerid saavad luua kohandatud treeningkavasid ja pakkuda juhiseid nii videokõnede kaudu kui ka näost näkku treeningutel.

Kuidas ma saan broneerida personaaltreeningu seansi?

Personaaltreeningu seansi broneerimiseks võtke meiega ühendust e-posti teel info@trenniekspert.ee

Millist varustust on vaja personaaltreeningu seanssideks?

Vajaminev varustus sõltub teie treeningueesmärkidest ja treeningplaanist. Meie treenerid loovad teie olemasolevat varustust arvestades treeningkava ja annavad esimesel konsultatsioonil soovitatava täiendava varustuse nimekirja.

Kas ma saan varustust enne ostmist näha?

Kuigi meil pole füüsilist poodi, pakume üksikasjalikke pilte, videoid ja klientide ülevaateid meie veebisaidil, et aidata teil teha teadlik otsus.

Kas te pakute finantseerimisvõimalusi?

Hetkel ei paku me finantseerimisvõimalusi.

Kas teil on mingeid sooduspakkumisi või allahindlusi?

Pakume regulaarselt sooduspakkumisi ja allahindlusi. Registreeruge meie uudiskirja saamiseks või jälgige meid sotsiaalmeedias, et olla kursis uusimate pakkumistega.